امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

رونمایی از نسخه های ویژه ی کراس‌اوور های ب‌ام‌و X5 M و X6 M با نام بلک فایر


کمپانی ب‌ام‌و نسخه ی ویژه ی بلک فایر ( Black Fire ) از کراس‌اوور های کارایی بالای X5 M و X6 M خود را منتشر کرد. این دو نسخه ی ویژه ی ب‌ام‌و در ماه آگوست برای فروش در بازار آلمان حاضر خواهند شد. این دو نسخه ی ویژه ی X5 M و X6 M به لطف رنگ غلیظ مشکی فضای بیرونی شان، یک چلو پنجره ی مشکی و چرخ های آلیاژی مشکی، دارای یک نمای بیرونی یکنواخت هستند. از بقیه ی اجزای برجسته ی خارجی این دو مدل می توان به پوشش های آینه ی کربنی و ترمز های ترکیبی ب‌ام‌و M با کالیپر های آبی اشاره کرد.

  

 

رونمایی از نسخه های ویژه ی کراس‌اوور های ب‌ام‌و X5 M و X6 M با نام بلک فایر

 

این طراحی منحصر بفرد در داخل کابین هم ادامه دارد و بر این اساس، طراحان این دو نسخه ی ویژه، در فضای داخلی هم از چرم سیاه مرینو ( Merino )  همراه با رده های چرم قرمز موگلو ( Mugello ) استفاده کرده اند. همچنین این دو کراس‌اوور دارای تریم مشکی پیانو، لوگو و نوشته ی بلک فایر ( Black Fire ) روی داشبورد خود هستند.

 

رونمایی از نسخه های ویژه ی کراس‌اوور های ب‌ام‌و X5 M و X6 M با نام بلک فایر

 

همچنین رانندگان این نسخه های ویژه از مدل های X5 M و X6 M ، به محض ورود به داخل کابین این دو خودرو، نظرشان به دوخت های با رنگ قرمز داخل کابین و یک فرمان M با پوشش چرمی جلب خواهد شد. برای این مورد آخر که همان فرمان خودرو بود، یک گزینه ی جایگزین دیگر برای انتخاب صاحب این خودرو وجود دارد و آن هم یک فرمان ب‌ام‌و M با پوشش چرم آلکانتراست که یک خط به رنگ آبی در آن دیده می شود. انتخاب این فرمان برای خریداران هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت.

 

BMW-X5M-Black-Fire-Edition-12.jpg

 

هر دوی این مدل های ویژه مجهز به همان پیشرانه‌ی معروف ۴٫۴ لیتری M توئین‌توربوی V8 هستند که ۵۶۷ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای اندام مکانیکی این خودرو ها تولید می کند، هستند. این پیشرانه توسط یک گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک، قدرت تولید شده را به چهار چرخ منتقل می کند. و در نهایت این انتقال قدرت باعث می شود که این دو کراس‌اوور در عرض ۴٫۲ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسند.

 

منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.