امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

تبدیل یک تریلر به اتاقی زیبا توسط کارلکس دیزاین

این بار شاهد هنرنمایی کارلکس دیزاین در یک تریلر هستیم. تریلر یا یک اتاق امن، آرامش بخش و زیبا؟

چیزی که به عنوان تریلر تیم مسابقه ای Lukas Motorsports مورد استفاده قرار می گیرد، در حال حاضر یک اتاق نشیمن مدرن بر روی چند چرخ است، یک نوع بزرگ از آن. مسئول تزئین این اتاق زیبا کمپانی کارلکس دیزاین بوده است و طبق معمول این کمپانی خوش سلیقه به لطف چراغ های LED زیاد، از پس این وظیفه بخوبی بر آمده و یک محیط آرامش بخش را در این تریلر خلق کرده است. کارلکس دیزاین چنان فضای آرامش بخشی را در این تریلر فراهم کرده، که ما مطمئن هستیم تمام کسانی که وارد این فضا می شوند دوست دارند این فضا و حال و هوا را را در داخل خانه هایشان داشته باشند.

  

 

تریلر تیم مسابقه ای Lukas Motorsports توسط کارلکس دیزاین به یک اتاق نشیمن آرامش بخش تبدیل شده است

 

در داخل این تریلر چه چیز هایی خواهید دید؟

احتمالاً اولین چیزی که به محض ورود شما به این تریلر نظرتان را جلب می کند یک تلویزیون بزرگ است. اما این را بدانید که این فقط بخشی از داستان است. یک مبل بزرگ به لطف چرمی نارنجی که با یک ظاهر تیره ترکیب شده است و با میز جلویش مطابقت ظاهری دارد، یک اثر متضاد دلچسب را ایجاد کرده است. دو مبل اضافی که روبروی هم قرار دارند در قسمت بالایی تریلر نصب شده اند و برای تکمیل کردن ترکیب آنها، یک میز بزرگ براق هم برایشان وجود دارد.

 

تریلر تیم مسابقه ای Lukas Motorsports توسط کارلکس دیزاین به یک اتاق نشیمن آرامش بخش تبدیل شده است

 

هنرمندان ماهر کارلکس دیزاین حتی روی حمام و دستشویی هم کار کرده اند و تصمیم گرفتند آن را با ترکیبی از سطوحی فلزی و کف و دیوار کاشی شده ی براق در حالتی ساده اما مدرن نگه دارند.

 

تریلر تیم مسابقه ای Lukas Motorsports توسط کارلکس دیزاین به یک اتاق نشیمن آرامش بخش تبدیل شده است

 

با توجه به اینکه این کار کارلکس دیزاین مستلزم پوشش یک فضا و منطقه ی بزرگ است، به این نتیجه خواهیم رسید که این یک پروه ی سفارشی بسیار گران قیمت است. فعلاً هیچ حرفی در مورد صورت حساب نهایی زده نشده است اما همه ی ما می توانیم این را بفهمیم که ایجاد تغییرات در داخل تریلر به مراتب دشوارتر از کابین فورد موستانگ GT است که توسط کارلکس دیزاین طراحی شده است. با دیدن این پروژه، به این نتیجه می رسیم که تیم طراحی کارلکس دیزاین احتمالاً در کار بر روی فضای داخلی خانه ها، آپارتمان ها، دفاتر و از این قبیل مکان ها هم ماهر هستند، هرچند که ما دوست داریم که آنها بر روی ماشین ها و شاید تریلر ها تمرکز کنند تا مهارتشان همیشه برای ما چشم نواز باشد.


منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.