امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

فورد موستانگ ۲۰۱۸ ، یک خودرو با طعم بستنی

فورد موستانگ ۲۰۱۸ با حرکتی جالب، خوشحالی خود را از رنگ نارنجی تند و تیزش ابراز می کند، با پخش بستنی!

فورد موستانگ ۲۰۱۸ با رنگ نارنجی تند به همراه رنگ های آبی کونا و قرمز رویال، ارائه خواهد شد. کمپانی فورد، برای تدارک جشنی برای رنگ نارنجی تند این خودرو ، با کمپانی بستنی سازی کول هوس “Coolhaus” به توافق رسیده است تا این کمپانی ساندویچ بستنی هایی با تعداد محدود را با الهام از این شکل و شمایل فورد موستانگ ۲۰۱۸ ، تهیه و پخش کند.

  

 

 

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

به گفته ی این کمپانی امریکایی، این ساندویچ بستنی پرتقالی کول هوس، شامل دو بستنی فوق العاده خوشمزه ی پرتقالی است که داخل پوشش وانیلی نارنجی هستند. کاغذ بسته بندی این بستنی که دارای نشان موستانگ است هم از کاغذ سیب زمینی ساخته شده و خوراکیست.

 

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

جالب اینجاست که در تعطیلات آخر هفته، یک تراک پخش بستنی کول هوس با آراستگی کامل، این بستنی ها را بصورت رایگان و مجانی در نیویورک سیتی پخش خواهد کرد. پس در تعطیلات آخر هفته، همه ی شهروندان باید منتظر این تراک باشند، شاید با خوش شانسی تمام بتوانند ساندویچ بستنی خوشمزه ی فورد موستانگ را بصورت رایگان بخورند، یا شاید هم کار بهتر این باشد که خودشان بدنبال تراک شرکت کول هوس بگردند!

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

این پخش ساندویچ بستنی رایگان توسط تراک شرکت کول هوس، بعلاوه ی نیویورک سیتی در شهر کالور سیتی واقع در کالیفرنیا هم انجام خواهد شد.

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

و اما در مورد خود خودرو یعنی فورد موستانگ ۲۰۱۸

فورد موستانگ ۲۰۱۸ در پاییز امسال وارد بازار فروش می شود و به گفته ی خود شرکت فورد، پیش نمایش این خودروی امریکایی، در ۲۵ جولای منتشر خواهد شد. مدل جدیدی که ظاهری تهاجمی تر دارد و دارای کاپوت قوس دار پایین تری می باشد و چراغ های جلویش هم با یک شیب رو به پایین طراحی شده اند.

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

هر دو پیشرانه ای که موستانگ ۲۰۱۸ با آنها ارائه می شود یعنی موتور ۵٫۰ لیتری V8 و موتور ۲٫۳ لیتری توربوشارژر، دارای ویژگی های اصلاح شده ای هستند و حالا برای هر دو پیشرانه، یک گیربکس ۱۰ سرعته ی اتوماتیک در دسترس است. برای داخل کابین فورد موستانگ ۲۰۱۸ هم یک پنل ابزار دیجیتالی ۱۲ اینچی اختیاری برای سفارش موجود می باشد.

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

راهنمای سفارش جدیدی که برای فورد موستانگ ۲۰۱۸ منتشر شده است، تعداد زیادی از آپشن های سفارشی این خودرو را معرفی می کند. بسته های عملکردی برای مدل های اکوبوست و جی‌تی، یک رادیاتور حجیم تر، یک میله ی نوسان عقب بزرگتر، میله ی تثبیت کننده و چرخ های ۱۹ اینچی را به این خودرو اضافه می کنند. بعلاوه ی اینها، برای مدل جی‌تی بصورت انحصاری، یک اسپلیتر جلو، ترمز های برمبو ( Brembo )، کمک فنر های با وظیفه ی استقامتی بالاتر و میله ی تثبیت کننده ی K هم اضافه می شود.

 

فورد موستانگ 2018 ، یک خودرو با طعم بستنی

 

همچنین بسته ی پریمیوم پونی به مدل اکوبوست فورد موستانگ ۲۰۱۸ یک ظاهر سنتی را می بخشد و در داخل آن هم زیر پایی های زیباتری را برای این خودرو به ارمغان می آورد.

 

 

 

منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.