امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

دومین محصول Lynk & Co یک کراس‌اوور است

Lynk & Co تأیید کرده که دومین محصول این کمپانی یک کراس‌اوور با نام 02 خواهد بود و در آینده‌ای نه چندان دور متولد خواهد شد.  

  


در ابتدا گفته می‌شد این کمپانی سدان لوکس خود را 02 نام‌گذاری خواهد کرد اما همان‌گونه که در نمایشگاه خودروی شانگهای فهمیدیم، این سدان 03 نام خواهد داشت و نام 02 برای استفاده در خودرویی خواهد بود که در جایگاهی بین شاسی‌بلند 01 و سدان 03 قرار خواهد گرفت.

معاون ارشد این کمپانی که با اتو اکسپرس درباره خودروی یاد شده صحبت می‌کرد گفت:

بین شاسی‌بلند 01 و سدان 03 کراس اووری خواهد بود که به زودی معرفی خواهد شد. این خودرو از شاخصه‌های یک شاسی‌بلند بهره خواهد برد اما احتمالاً ارتفاع کمتری خواهد داشت. شما خواهید دید که اکثر خودروهای ما از نظر ابعاد نسبتاً کوچک هستند.


بنا به گفته‌های این مدیر ارشد، شاسی‌بلند 01 اولین محصولی خواهد بود که وارد بازار شده و در از اواخر سال جاری در چین فروخته خواهد شد و از میانه‌های سال 2019 نیز در اروپا و آمریکا عرضه خواهد شد. چند سال بعد کراس اوور 02 وارد بازار داغ شاسی بلندها/کراس اوورها خواهد شد. پس از این دو خودرو نیز سدان 03 معرفی خواهد شد.


مدیر Lynk & Co همچنین گفته که این کمپانی تحت تملک جیلی خریداران جوان‌تر را هدف خواهد گرفت:

محصولات ما بسیار اسپورت هستند و ما همچنین می‌خواهیم در بحث طراحی احساس بسیار جوان بودن داشته باشیم. جوانی بدون زرق‌وبرق بی‌مورد! می‌خواهیم فرز و چابک باشیم و استایل رانندگی اروپایی داشته باشیم.


منبع : پدال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.