امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

اعلام برنامه‌های آیندهٔ کادیلاک، کراس‌اوورهای بیشتر، سدان‌های کمتر

مدیر کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» در اظهاراتی در مورد برنامه‌های آیندهٔ این برند لوکس آمریکایی گفته است که به جهت واکنش به محبوبیت روزافزون کراس‌اوورها، تعدادی از سدان‌های کادیلاک کنار خواهند رفت و بجای آن، کراس‌اوورهای جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهند شد. او در گفتگو با رویترز گفته است ما باید سدان‌ها را در سبد محصولاتمان متعادل کنیم.

  

وی گفته است که در آینده سدان جدید CT5 جایگزین سه سدان کنونی ATS، CTS و XTS خواهد شد. البته تولید این سه سدان به‌یک‌باره پایان نخواهد یافت بلکه پس‌ازاین که در سال 2019 به پایان عمر خود رسیدند، کادیلاک قصد ساخت نسل جدید آن‌ها را ندارد. CT5 اما قیمتی بین 35 تا 45 هزار دلار خواهد داشت درحالی‌که برای مقایسه، هم‌اکنون قیمت ATS از 34,500 دلار و قیمت CTS و XTS هردو از 45,500 دلار آغاز می‌شود.

علاوه بر این، کادیلاک سدان جدید دیگری را هم تولید خواهد کرد که احتمالاً CT3 نام خواهد داشت. این خودرو که سدان کوچکی است، برای رقابت با آئودی A3 و مرسدس بنز CLA به بازار خواهد آمد. همچنین به‌رغم گزارشات قبلی، سدان بزرگ CT6 همچنان به‌عنوان پرچم‌دار کادیلاک، در صدر لیست سدان‌های این شرکت قرار خواهد داشت؛ بنابراین، با توجه به این طرح، بجای چهار سدان کنونی، در سبد محصولات آیندهٔ کادیلاک سه سدان وجود خواهد داشت.

اما این شرکت برنامه‌های زیادی برای بخش کراس‌اوورهای خود دارد. در اولین قدم، کراس‌اوور جدید XT4 به سبد محصولات کادیلاک اضافه خواهد شد. این خودرو که از پلت‌فرم مشترکی با شورلت اکوئناکس و جی‌ام‌سی تراین استفاده می‌کند، در اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 به بازار خواهد آمد. در ژانویهٔ امسال نیز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد که کادیلاک قصد ساخت کراس‌اوور جدیدی را دارد که بین مدل‌های XT5 و اسکالید قرار خواهد گرفت و احتمالاً XT7 نام خواهد داشت.

حال در همین رابطه گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد XT7 یک کراس‌اوور سه ردیفه خواهد بود که کادیلاک قصد دارد آن‌را در سال 2019 برای رقابت با ولوو XC90 به بازار عرضه کند. با توجه به اینکه قیمت ولوو XC90 از 46,745 دلار و کادیلاک اسکالید از 74,590 دلار آغاز می‌شود، به‌احتمال‌زیاد XT7 از لحاظ قیمتی زیر اسکالید قرار خواهد گرفت. همچنین شایعات دیگری ادعا کرده‌اند که کادیلاک قصد ساخت کراس‌اوور کامپکتی را نیز دارد که کوچک‌تر از XT4 بوده و بعد از سال 2020 معرفی خواهد شد. این در حالی است که مدل‌های XT5 و اسکالید خودروهای موفقی هستند و بنابراین هیچ جا نخواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.