در میان تمامی حواشی و هیاهویی که در مسابقات لمانز ماه پیش وجود داشت، یک نسخه پیشتولیدی از سوپراسپورت ناشناختهای بهصورت بی سر و صدا معرفی شد. به بوره آس سلام کنید! خودرویی جدید که محصول استارت آپ جوان به نام DSD دیزاین و موتور اسپورت میباشد. این خودرو و کمپانی اهل اسپانیا بوده اما نام آن از ریشههای یونانی گرفته شده است. بوره آس خدای یونانی باد شمالی بوده که به قدرتمند بودن شناخته شده است.
حرکت جدی فولکسواگن بهسوی خودروهای الکتریکی به تولد کانسپت های الکتریکی Buzz، Crozz و… انجامیده که تمامی آنها عضو خانواده جدید I.D. هستند؛ اما به نظر میرسد تولید خودروهای مشابه بیشتری در دست اقدام است.
هنوز آلپاین A110 جدید وارد نمایندگیها نشده اما این موضوع باعث نشده تا این برند احیا شدهی فرانسوی تولید یک شاسیبلند جدید را نادیده بگیرد.
معرفی نسل جدید آئودی A8 بدون شک یکی از مهمترین رونماییهای سال محسوب میشود. خودرویی مملو از تکنولوژیهای پیشرفته که سواری ایمن، راحت و سرگرمکنندهای را برای سرنشینان به ارمغان میآورد. ازجمله تکنولوژیهای این خودرو میتوان به قابلیت رانندگی نیمهخودکار، چراغهای لیزری و ماساژور پا در صندلیهای عقب اشاره کرد؛ اما در این مطلب ما کاری به تکنولوژیهای A8 جدید نداریم بلکه میخواهیم بروی طراحی آن تمرکز کرده و مقایسهای تصویری داشته باشیم میان نسل جدید و قدیم این سدان لوکس آلمانی؛ بنابراین در ادامه طراحی داخلی و خارجی دو نسل A8 را با استفاده از تصاویر مقایسه میکنیم تا بفهمیم نسل جدید این خودرو چقدر تغییر کرده است.
لندروور به لطف اندام و خصوصیات آفرودر سفت و سخت همیشگی اش، اسم و رسمی را برای خود دست و پا کرده است. اما این لندروور سری دو که در سال ۱۹۵۸ ساخته شده است، به یک سطح کاملاً جدید وارد شده است. این خودرو قد بلند از همان ابتدا با جایگزینی زنجیر بجای چرخ هایش از کارخانه خارج نشده، بلکه توسط جیمز ای کاتبرستون ( James A. Cuthbertson ) در لانکشایر اسکاتلند به این شکل در آمده است. پس همه باید آن را با نام لندروور سری دو کاتبرستون صدا بزنند.