امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

نسخهٔ ارزان‌تر شورولت کامارو SS برای رقابت بهتر با موستانگ

هم‌اکنون با تنها 37,900 دلار می‌توان یک دستگاه شورلت کامارو SS با 455 اسب بخار قدرت، شتاب صفرتاصد تنها 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 265 کیلومتر در ساعت را خریداری کرد؛ اما اگر فکر می‌کنید حتی این قیمت هم کمی دور از دسترس است، نگران نباشید چراکه ممکن است شورلت نسخهٔ ارزان‌تری از این ماسل کار را در آینده‌ای نزدیک ارائه کند.

 

 

Chevrolet Camaro SS V8

رئیس بخش تولیدات شورلت آقای «Mark Ruess» در مصاحبه با Automotive News گفته است که این شرکت قصد دارد یک نسخهٔ ارزان‌قیمت‌تر از کامارو SS را برای تحت‌فشار قرار دادن فورد موستانگ GT و دوج چلنجر تولید کند. برای مقایسه، هم‌اکنون موستانگ GT با 435 اسب بخار قدرت، با قیمت پایهٔ 35 هزار دلار به فروش می‌رسد درحالی‌که قیمت پایهٔ دوج چلنجر با 375 اسب بخار قدرت از 33 هزار دلار آغاز می‌شود.

Chevrolet Camaro SS V8

وی در این رابطه گفته است:

«من معتقدم که ما باید با حذف برخی از آپشن‌های کامارو SS قیمت پایهٔ آن‌را کاهش دهیم زیرا هم‌اکنون کسانی که خواهان یک کاماروی V8 هستند، مجبورند آن‌را با تمامی آپشن‌ها خریداری کنند که این امر قیمت این خودرو را افزایش داده است. این در حالی است که موستانگ و دیگر خودروهای این کلاس قیمت پایهٔ کمتری دارند و بنابراین احتمالاً این برای ما یک فرصت خواهد بود که با حذف برخی از آپشن‌های کامارو قیمت پایهٔ آن‌را حتی به پایین‌تر از رقبا برسانیم».

Chevrolet Camaro 2.0 Turbo

بااین‌حال هم‌اکنون نیز خریدارانی که به آخرین گزینهٔ پیشرانه‌های کامارو یعنی موتور V8 علاقه‌مند نباشند می‌توانند مدل پایه را انتخاب کنند که مجهز به پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با 275 اسب بخار قدرت است و قیمت پایهٔ آن از 26,900 دلار آغاز می‌شود. موتور بعدی یک نمونهٔ 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی قوی‌تر است که با قیمت پایهٔ 29,395 دلار عرضه شده و 335 اسب بخار قدرت دارد.

Chevrolet Camaro RS V6

بااین‌حال قیمت 37 هزار دلاری کامارو SS در برابر پرچم‌دار این خانواده یعنی مدل ZL1 کاملاً ارزان محسوب می‌شود چراکه قیمت پایهٔ این نسخه از 61,140 دلار آغاز می‌شود. البته با پرداخت این مبلغ صاحب یک کامارو ZL1 جدید با پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ خواهید شد که 650 اسب بخار قدرت دارد. تمامی این قدرت عظیم از طریق یک گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و ماشین را ظرف تنها 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.