امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

هامر H1 توپاک شکور دوباره به مزایده گذاشته میشود

هامر H1 توپاک شکور به دنبال کسی است که بعد از خرید، هزینه ی آن را بپردازد!

بعضی از چیزها هرگز تغییر نخواهند کرد و یکی از این چیز های غیر قابل تغییر ظاهراً هامر H1 توپاک شکور است. توپاک شکور که خود را بعنوان پدر موسیقی رپ به دنیا شناسانده است و دیگر در این دنیا حضور ندارد. این هامر H1 1996 در مزایده ای که در سال گذشته انجام شد به قیمت ۳۳۷,۰۰۰ دلار رسید، اما این خودرو هنوز هم به فروش نرفته است و در حال حاضر در بازار فروش قرار دارد.

  ادامه مطلب ...

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ با قیمت جذاب ۸۵,۹۰۰ دلار

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ به عنوان یک شاسی بلند یکه تاز و بدون رقیب، پای به بازار می گذارد

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ یکی از سریع ترین و قدرتمند ترین شاسی بلند های حال حاضر است که شما می توانید با پرداخت مبلغ جذاب ۸۵,۹۰۰، آن را به خانه ببرید. امروز کمپانی جیپ، قیمت مدل گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ که اخیراً معرفی شده را اعلام کرد. یک شاسی بلند قدرتمند که با پیشرانه ی ۶٫۲ لیتری V8 سوپرشارژر خود، دارای ۷۰۷ اسب بخار قدرت می باشد.

  ادامه مطلب ...

برد داوی در دوئل با مارکز، موتو جی پی 2017، اشپیلبرگ، اتریش

آندره داویتسیوزو موتور سوار ایتالیایی تیم دوکاتی توانست در دوئلی سرنوشت ساز با مارکز، پیروزی مسابقه اشپیلبرگ را به چنگ آورد. دنی پدروسا دیگر موتورسوار هوندا نیز سوم شد.

 

ادامه مطلب ...

نسخهٔ ارزان‌تر شورولت کامارو SS برای رقابت بهتر با موستانگ

هم‌اکنون با تنها 37,900 دلار می‌توان یک دستگاه شورلت کامارو SS با 455 اسب بخار قدرت، شتاب صفرتاصد تنها 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 265 کیلومتر در ساعت را خریداری کرد؛ اما اگر فکر می‌کنید حتی این قیمت هم کمی دور از دسترس است، نگران نباشید چراکه ممکن است شورلت نسخهٔ ارزان‌تری از این ماسل کار را در آینده‌ای نزدیک ارائه کند.

 

ادامه مطلب ...

تصاویر عجیب و جالب از خودروها!

اورهنگ‌ها بخش‌هایی از خودروها هستند که از اکسل جلو و عقب به بعد را شامل می‌شوند و اکثر مردم اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند. البته یک هنرمند فرانسوی با نام سوفیان نشان داده که این عناصر اساسی هنوز می‌توانند باعث شناسایی یک خودرو شوند.

 

ادامه مطلب ...