امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ با قیمت جذاب ۸۵,۹۰۰ دلار

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ به عنوان یک شاسی بلند یکه تاز و بدون رقیب، پای به بازار می گذارد

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ یکی از سریع ترین و قدرتمند ترین شاسی بلند های حال حاضر است که شما می توانید با پرداخت مبلغ جذاب ۸۵,۹۰۰، آن را به خانه ببرید. امروز کمپانی جیپ، قیمت مدل گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ که اخیراً معرفی شده را اعلام کرد. یک شاسی بلند قدرتمند که با پیشرانه ی ۶٫۲ لیتری V8 سوپرشارژر خود، دارای ۷۰۷ اسب بخار قدرت می باشد.

  

 

جیپ گرند چروکی ترک هاوک 2018 با قیمت جذاب 85,900 دلار

 

ثبت سفارشات برای جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ در ۱۰ آگوست امسال آغاز خواهد شد و این شاسی بلند سریع و قدرتمند در سه ماهه ی پایانی امسال وارد نمایشگاه ها و فروشگاه های جیپ می شود. این کمپانی هنوز لیست کامل ویژگی ها و امکانات این شاسی بلند پر قدرت را اعلام نکرده است، اما ما می دانیم که ترک هاوک استاندارد دارای ویژگی هایی مثل چرخ های تیتانیومی ۲۰ اینچی، کالیپر های ترمز زرد برمبو (Brembo) و بسته ی تهاجمی ایرو خواهد بود.

 

جیپ گرند چروکی ترک هاوک 2018 با قیمت جذاب 85,900 دلار

 

برای یک گذر کوتاه به این مطلب هم اشاره کنیم که جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ حدوداً ۱,۰۰۰ دلار از دوج چلنجر دیمون جدید ارزانتر است، اما هنوز هم کمی گرانتر از چارجر و چلنجر هلکت می باشد که از قیمتشان از ۶۵,۹۴۵ و ۶۲,۴۹۵ دلار شروع می شود. احتمالاً نزدیک ترین رقیب به ترک هاوک ، پورشه کاین توربو باشد که با قدرتی معادل فقط ۵۲۰ اسب بخار، دارای قیمت پایه ی ۱۱۶,۵۰۰ دلار می باشد.

 

جیپ گرند چروکی ترک هاوک 2018 با قیمت جذاب 85,900 دلار

 

مایک مانلی، مدیر عامل شرکت جیپ می گوید :

 

جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ عدد و آمار های عملکردی عجیبی را از خود ثبت کرده است. این شاسی بلند قدرتمند با بهره گیری از مهندسی SRT ، ترکیبی از دینامیک رانندگی جهانی و ویژگی های لوکس با مجموعه ای از فناوری های پیشرفته است.

 

همچنین می افزاید :

 

به عنوان قوی ترین و سریع ترین شاسی بلند حال حاضر، هیچ خودروی دیگری که مثل جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ باشد در بازار وجود ندارد. همچنین قیمت پایه ی ۸۵,۹۰۰ دلار، یک قیمت بسیار مناسب برای یک خودروی شاسی بلند با این عملکرد و کارایی بالاست.

 

 

جیپ گرند چروکی ترک هاوک 2018 با قیمت جذاب 85,900 دلار

 

به عنوان یک یادآوری دوستانه باید بگوییم که جیپ گرند چروکی ترک هاوک ۲۰۱۸ به لطف پیشرانه ی ۷۰۷ اسب بخاری خود، می تواند در عرض فقط ۳٫۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و یک چهارم مایل را در ۱۱٫۶ ثانیه طی کند. حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۸۹ کیلومتر در ساعت می باشد. تمام قدرت تولید شده در پیشرانه ی این شاسی بلند قدرتمند توسط یک گیربکس هشت سرعته ی اتوماتیک TorqueFlite به هر چهار چرخ منتقل می شود. همچنین این خودرو می تواند وزن ۳,۲۶۵ را یدک کش کند.

 

 

 

منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.