امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

تصاویر جاسوسی واضح از فولکس‌واگن جتا 2018

اخیرا تصاویر جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی نسل جدید فولکس‌واگن جتا منتشر شده که این خودرو را بدون هیچ پوشش استتاری نشان می‌دهد. عدم وجود پوشش‌های یاد شده شاید نشان‌دهنده حضور خودرو در تأسیسات مکزیک فولکس‌واگن می‌باشد.

  


طراحی خودرو زاویه‌دارتر از نسل فعلی جتا می‌باشد. در نمای جلو شاهد جلوپنجره چندضلعی با نقاط تیز در هر گوشه هستیم که با فرم مه شکن‌ها همخوانی دارند. خیزهای گیرا و مشهود در کاپوت از مدل بزرگ‌تر آرتئون گرفته شده‌اند. ستون A نسبتاً نازک جتای جدید نیز نشان می‌دهد که این خودرو میدان دید خوبی خواهد داشت.

در پروفایل کلی شاهد خط سقف شیب‌دار و خط شانه گیرا و غالب هستیم. چراغ‌های عقب نیز به پیروی از ظاهر کلی تیز هستند.


هفتمین نسل جتا از پلتفرم MQB استفاده خواهد کرد و دیفرانسیل جلو خواهد بود. انتظار می‌رود فاصله بین محورها به 2.7 متر افزایش یابد. تا این لحظه خبری درباره قوای محرکه نسل جدید جتا منتشر نشده است.

جتا پرفروش‌ترین محصول فولکس‌واگن در آمریکا بوده و از ژانویه تا جولای سال جاری تعداد 66549 دستگاه از آن فروخته شده‌اند. احتمالاً نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مکانی برای رونمایی جتای جدید خواهد بود. فروش این خودرو نیز از سال 2018 شروع خواهد شد.


تأسیسات مکزیک فولکس این خودرو را به برزیل نیز خواهد فرستاد. گفته شده این خودرو احتمالاً با پیشرانه‌های 4 سیلندر 1.5 و 2 لیتری توربو عرضه خواهد شد. احتمال نصب گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز روی آن وجود دارد.


منبع : پدال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.