امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

جرمی کلارکسون در بیمارستان بستری شد

جرمی کلارکسون در زمان گذراندن تعطیلات در اسپانیا به دلیل سینه‌پهلوی شدید در بیمارستان بستری شد. این در حالی است که وی به همراه دو همکار دیگرش چند وقتی است در حال ضبط فصل دوم برنامهٔ گرند تور هستند اما کلارکسون با گذاشتن یک پُست در اینستاگرام بیماری خود را اعلام کرد.

  

سخنگوی آمازون در این رابطه گفته است:

«جرمی کلارکسون در صبح روز جمعه درحالی‌که در حال گذراندن تعطیلات خانوادگی خود در اسپانیا بود به‌منظور درمان سینه‌پهلو در بیمارستان بستری شده است».

اما بیماری هم باعث نشده که جرمی کلارکسون از شوخی‌های خود دست بردارد چراکه وی پس از پُست اعلام بیماری‌اش، پست دیگری با عکسی از جیمز می با موهای سیخ شده گذاشته و در کپشن آن نوشته است: «تنها عضو فعال تیم گرند تور در حال حاضر. خدا به ما کمک کند». هم‌اکنون در حالی جرمی کلارکسون در بیمارستان بستری شده است که تنها دو ماه پیش ریچارد هموند نیز پس از تصادف هنگام رانندگی با خودروی ریماک کانسپت وان، با هلیکوپتر راهی بیمارستان شد.

کلارکسون همچنین با ارسال پیامی از همهٔ طرفدارانش به خاطر ابراز آرزوی سلامتی برای وی تشکر کرده است. او گفته است:

«از همهٔ آرزوها و لطف شما متشکرم. به نظر می‌رسد برای مدتی نتوانم کار کنم. این واقعاً آزاردهنده است زیرا من از زمان شروع فعالیتم در سال 1978 هیچ‌گاه یک روز هم بی‌کار نبوده‌ام».

منبع : پدال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.