امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

امروزه

اخبار امروز دنیای خودرو

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در سال ۲۰۲۱ از راه می رسد

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس هم می آید تا استقلال این برند را ثابت کند !

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در حالی در راه است که هیوندای سالها بر این اصرار داشت که هیچ برنامه ای را برای تبدیل کردن جنسیس به یک برند جداگانه ندارد. اما با اوج گیری این برند، خودروی هیوندای جنسیس سدان آنقدر محبوب شده بود که واقعاً نیاز به ایجاد یک برند جداگانه برای آن احساس میشد.

  

 

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در سال 2021 از راه می رسد

 

در حال حاضر این برند لوکس نوپا، تنها دو مدل خودرو را بفروش می رساند : مدل اندازه متوسطG80 و مدل اندازه کامل G90. اما بزودی، رقیب بی ام و سری ۳ با نام G70 توسط این برند پای به دنیای خودرو خواهد گذاشت و تا سال ۲۰۲۰، دو خودروی SUV هم به لیست این شرکت اضافه خواهد شد. اما در حال حاضر بنظر می رسد که سومین خودروی شاسی بلند جنسیس هم در راه باشد.

 

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در سال 2021 از راه می رسد

 

طبق گزارشی که توسط Automotive News منتشر شده، این برند به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۲۱ یک کراس اوور جمع و جور را راه اندازی می کند. منفرد فیتزجرالد، رئیس جهانی برند جنسیس با این خبرگزاری صحبت کرده و گفته است:

 

تعداد زیادی از مردم هنوز نمیدانند که جنسیس یک برند جداگانه و مستقل است و ما معتقدیم که ورود به بخش های مختلف خودروسازی، به این کمک می کند که همگان این موضوع را درک کنند. هنوز نقاط سفید بسیاری در نقشه ی ما وجود دارند و برای نشان دادن استقلالمان، باید وسعت برند خود را به همگان نشان دهیم.

 

 

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در سال 2021 از راه می رسد

 

در حال حاضر دو خودروی SUV این برند که قرار است تا سال ۲۰۲۰ برسند، شاسی بلند های GV80 و GV70 هستند. با توجه به مدل مفهومی G80 که در اوایل امسال در نیویورک رونمایی شد، انتظار می رود مدل تولیدی این خودرو یک شاسی بلند لوکس بزرگ باشد، اما GV70 یک شاسی بلند کوچکتر خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد اندازه ی سومین خودروی شاسی بلند جنسیس اعلام نشده است اما این برند برنامه ریزی برای ساخت آن را در گفتگو با خبرنگاران تأیید کرده است.

 

سومین خودروی شاسی بلند جنسیس در سال 2021 از راه می رسد

 

فکر کردن به میزان بالای محبوبیت خودرو های کراس اوور جمع و جور در سطح جهانی، جنسیس را مجاب کرده است تا این جای خالی را در لیست خودرو های خودش پر کند. اما قبل از راه اندازی GV80 و GV70 و سومین خودروی شاسی بلند جنسیس ، این کمپانی قصد دارد با تولید G70 ، بخش سدان اسپرت جمع و جور خود را گسترش دهد. G70 تا اواخر سال جاری کار خود را آغاز می کند.

 

 

 

 

منبع : مجله ماشین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.